Tvättstugan

Sitter just nu och kollar på BB, håller även på att tvätta. Var just i tvättstugan och la i tvätten så nu väntar jag på att de ska bli klart så jag kan gå och hänga upp och fixa. Jag har ju tvättmaskin hemma men jag kände att tvätthögen hade växt en aning så det var lika bra att gå till tvättstugan och bli av med allt =) Bra man mår när tvättkorgen är tom!!


Idag har jag lagat hemlagad pizza. Så mega gött! Fuskade dock med att köpa färdig pizzadeg, kom på ganska sent att jag skulle göra pizza så pallade inte stå och vänta på att degen skulle jäsa.. Gjorde små minipizzor så vi hade olika smaker =) En hade vi med tonfisk och räkor, en med salami, fetost, rödlök och den sista med köttfärs, vitlök, tomat och oliver. Muuumms!
Tog med mig till matlåda imorgon också, yey! Nu ska jag kolla klart på BB sen blire tvätten.. =)

Btw, har laddat ner Lilja 4-ever!!! Ska kolla på den efter BB, kommer böla. Den är fett hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0