Tränat för första gången sedan...2003?

God afton sunshines ;-)

Lite duktig har jag ändå varit idag. Ställde klockan på halv elva, (okej tio haha) men jag gick inte upp förens halv tolv. Så jävla dålig haha men vad ska man göra när man älskar att sova?! Gick upp iallafall och vet ni vad jag gjorde?? TRÄNADE!! Fuck yeeeah! Och jag har börjat igen med min matdagbok. Höll på med det lite mer än en månad i vintras men sen slutade jag dum som jag var, fatta om jag inte slutat då kanske jag hade varit smal nu? Haha aja.. Har märkt att att tänka "nu ska jag inte äta onyttigt", funkar absolut inte på mig!! Så därför har jag skapat mig en matdagbok, skit smart jag lovar! Där skriver jag upp vad jag äter. Frukost, lunch, middag, mellanmål osv.. Skriver även upp varje gång jag tränar, try it! =)

Måste nu sticka iväg till mitt älskade underbara fina jobb. Kommer hem vid två inatt så får se om jag bloggar då. Troligtvis inte haha.. Have a nice day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0