Soft torsdag

Nu är jag äntligen hemma efter en jätte härlig dag. Var först och fixade håret då, det gick ganska bra att hitta ska jag tala om först. Jag är iallafall nöjd med håret, det är dock lite rödaktigt nu men det går bort efter några tvättar. Det är lite mörkare än jag räknade med men jag är nöjd ändå, får lägga in mer slingor om det behövs så småningom. Just nu är det ganska färskt också så då syns ju alla färgerna extra mycket, man är ju typ aldrig nöjd direkt efter frissan. Iallafall inte jag. Det kommer med tiden när man fått fixa det och dona själv, men som tur var klippte hon inte så mycket så jag fick iallafall behålla längden. Men om vi sammafattar det såhär, för 500 kr så är jag fett nöjd ;-)

Efter frissan drog jag till fruängen där jag mötte upp Olivia på hennes jobb. Efter att hon slutade jobbet vid 6 drog vi in mot medis, götgatsbacken och fikade. Jätte mysigt att träffa Olle eftersom det var pinsamt länge sedan sist vi sågs! Nu är jag iallafall hemma och sitter vid datan/tittar på tv. Kollar faktiskt på Eurovision song contest semifinalen, då kan jag bara säga. Hur dålig är inte Sveriges bidrag?? Lika jävla pinsam som alltid....

Aja nu tänker jag nog ta och ringa upp Anna i staterna och snacka lite skit. Hoppas hon svarar denna gång =) Vi lyckas alltid ringa om varandra!
Ni får bild på håret imorgon, det är för mörkt nu och pallar ej tända lampa hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0