Lördagkväll

Gårdagen tog aldrig slut kändes det som.. Började på Melanders vid medis med Lisa där hon träffade på sin klasskompis. Efter en stund kom Hannah, en barndomskompis till mig som jag inte träffat på huuuundra år så det var jätte mysigt att träffa henne! Lisa och hennes vän bestämde sig för att dra vidare till Jamesson så jag och Hannah stannade kvar. Jussan kom förbi också så vi stannade kvar där tills stängning vid 12 och drog vidare mot Spotify som jag kallar det men jag tror det heter Spitfire eller Spritfire, something like that... Men jag och Jussan insåg att där ville vi ej spendera resten av våran kväll så vi svepte upp det vi hade i glasen och drog vidare mot Entorage, skakade rumpan där tills det stängde efter det drog vi till Lobby och skakade rumpa där tills det stängde. Kom hem 6 imorse men jag mår bra haha. Slutade dricka när vi kom till Ento och det är jag tacksam för annars hade jag mått piss idag!

Men kvällen var nice, vi hade kul.. =) Dock spenderade jag föööööööör mycket pengar, det vill jag aldrig mer ta upp! ÅNGEST!! Tur dock att jag redan betalt mina räkningar.. Aja pengar är till för att spenderas ;-)



Min snygga föredetta klasskompis Lisa


Älsklings Jussan


Jag på Spotify. Diggar min extremt feta arm men jag bjuder på de ;-)


Schnygg tjej påväg hem


Glad tjej påväg hem


Jussan påväg hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0