Jobb jobb jobb och ännu mera jobb

HallllååÅ! I'm alive ;-)

Ledsen för sugig uppdatering men som sagt jag jobbar stängning ända fram tills på söndag och det enda jag gör är att komma hem sent mitt i natten, sover går upp fixar mig går till jobbet igen.. Känner hellre att jag sover en halv timme extra än att sitta vid datan, that's me haha!

Nu är det två stängningar kvar, sen är jag ledig. Nice! Har jobbat sedan i onsdags så känner mig ganska seg redan nu haha. I torsdag DOOOG vi!! Jag slutar egentligen 00.30 men nej jag gick från jobbet 02.30, mysigt! Fick ta en taxi hem för fucking 400 kr, gissa om jag va lack?? OHJA! Ska prata med min chef om jag ej tänker betala den från min egen kassa, jag är ingen miljonär. Hoppas iallafall det blir lika lugnt som det var igår idag. Pallar inte om vi måste dö idag också!

Imorgon ska jag träffa baby innan jobbet. Ååh saknar honom så mycket! Så jävla tomt utan han här =( Förjävligt..


I'm off to work!


Har på mig mina nya sandaler, så jävla snygga men bilder är dock inte lika sexig hahah. H&M 199:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0