Friiiii

Hej bloggen!

Jag vet att jag är sämst men vafan jag har jobbat natt sedan i torsdag, lite svårt att uppdatera då.. Men nu är jag ledig =) iallafall idag haha, sen jobbar jag imorgon igen wooho!

Kul att jag sov till två idag? På min ledig dag. Deprifuckingmerande!!! Men nu är jag iallafall redo och ska bege mig mot pappa, har inte träffat han på föör länge så nu är det dags. Senare ikväll ska jag kanske till grönan och kolla Familjen. Inte för att jag tycker om dem för fem öre, mer för att göra något annorlunda haha!

Ska gå ner till bussen nu, vi hörs senare blorren!! PS: FETT LACK FÖR ATT GURKAN ÅKTE UT I BB!!! fuck sveriges befolkning!!

Piz out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0